2024 - Vo döt här

In pink und bombastisch mache mir d'Fasnacht fantastisch! (Barbenheimer)


2023 - À LA BONÖÖR

Nach 2 Johr Instrumänt wäggspliesse, dörfe mr jetz ändlech üses Jubiläum gniesse!

Jubiläum (Fasnacht 2021).


2022 - verchert 22

Zwar noch nicht ganz wie gewohnt, aber trotzdem ein bisschen Normalität! Die Fasnacht "verchert22" war super!


2021 - FART

Trotz der diesjährigen Schwierigkeiten mit der Corona-Situation konnten wir dennoch ein tolles Schaufenster im Spielwarenladen "Bim Müggli" einrichten! Wir bedanken uns Bim Müggli für die Unterstützung und hoffen, nächstes Jahr wieder mit etwas Normalität in den Gassen feiern zu dürfen.


2020 - Jo säg au

Zwöi, drüü Böim, wo dür d‘Gasse tanze, aber zäme e Urwaud im Grosse und Ganze!

Urwaud


2019 - Öppe so

D'11i-Schränzer vo chlii bis gross - hür am dia de los muertos

Santa Muerte


2018 - Rund um

Rund um Ägypte si mir das Johr drbi

Pharao und Cleopatra


2017 - Chunsch ou

Chunsch au? Mir rocke aui vom Hocker

Rocker und Rockerinnen


2016 - Wieduwotsch

Aus Glückskobolde säge mir 11i's wieduwotsch. Mir düe nämli sit 25 Johr nie d'Fasnacht schwänze

Irische Kobolde


2015 - Ungerobsi

Ungerobsi obsiunger üses Motto nimmt euch aui wunger
Mickey und Minnie Mouse


2014 - Avanti Soletti

11i-SchränzAir